miercuri, iulie 13, 2011

Nontraditional Studing


In timpul anului universitar profesorul de Drept Civil privea destul de sceptic atunci cind auzea ca cineva e plecat la vre-o Scoala de toamna, iarna, primavara. El nu vedea nici un sens din acestea si avea un zimbet destul de ironic.
Nu stiu de ce am inceput cu aceasta amintire probabil din cauza ca acum e aceeasi epidemie a scolilor, deja, de Vara. Foarte multi din cunoscutii mei au aplicat la diferite scoli. Desigur si eu sunt prin listele lor.
Eu le spun edu-camp, deoarece acestea includ atit activitati educationale, training-uri, cit si mult, mult fun. Posibilitatea de a petrece o saptamina intr-un mod util si distractiv cred ca nimeni nu o va refuza. Apropo aceasta poate ocupa cu inca o saptamina plictiseala de vara, despre care am vorbit anterior, cu inca 7 zile de vacanta.
De ce scriu acest post? Fiindca miine sunt invitata la oficiul unei organizatii pt tineret ce a organizeaza o Scoala de Vara in august si am fost selectata. Miine voi afla anumite detalii despre intreaga activitate.
Voi reveni cu mai multe detalii dupa , pt a avea ceva mai mult de povestit pina cind Stay calm and wait!!!

Niciun comentariu: