duminică, februarie 20, 2011

A little cute world. My world.


Familia... ce inseamna pentru mine familia? cred ca TOTUL!!! Cele mai dragi persoane alaturi de care am cele mai frumoase amintiri. Glume, peripetii, lacrimi, zimbete...o viata intreaga impreuna. Valorile inradacinate in fiecare sunt anume acele valori cu care au crescut, deprinse din povestile bunicii, bunatatea mamei si cuvintul care a trebuit sa il auzi, in locul celui care ai vrut , de la TATA.
Tata a fost, este si va fi un exemplu pentru mine, cu toate ca relatia noastra e un pic complicata. Exista inca acea frica de cind inca eram copil de ce va spune TATA. Intotdeauna e important critica sau lauda lui, e mult asteptata, mai ales lauda care a fost foarte rar auzita.
Am auzit despre faptul ca ,,rudele nu le alegi , dar prietenii da'', in sensul ca ai putea sa ai rude destul de deochiate cu care nu ai avea ochi sa le vezi si carora deja le zimbesti , fatarnic ce e drept, la ziua bunicii sau la vreo inmormintare. Eu am avut noroc, am relatii de rudenie perfecte, o familie unita, cu multi verisori, matusi, unchi cu care ne intilnim la orice ocazie si cu cea mai mare placere. Sunt un om norocos!!!

"Familia este ca un sanctuar pentru mine. Întotdeauna mă întorc la ei să mă sprijine şi să îmi dea putere. Mă linişteşte să ştiu că indiferent pe ce cale aş apuca-o, familia mea vine din urmă." B. Bratt

Brennan: Îţi iei vreodată concediu?
Zack: Îmi iau concediu când sunteţi şi dumneavoastră în concediu.
Brennan: Şi ce faci în concediu?
Zack: Mă duc să-mi vizitez familia în Michigan. Am trei fraţi şi patru surori.
Brennan: Îţi face plăcere să-ţi vizitezi familia?
Zack: Nu, deloc. Le-am spus că lucrez cu schelete şi cadavre şi acum mă cred un ciudat.
Brennan: Şi atunci de ce duci să-i vezi?
Zack: Sunt familia mea, mă iubesc.
replici din filmul serial Cititorii de oase

"Familia mea e mare şi gălăgioasă, dar e familia mea. Ne certăm, râdem şi, da, frigem miel în curtea din faţă. Dar ştiu că oriunde m-aş duce şi orice aş face, ei vor fi mereu alături de mine."
replică din filmul artistic Nunta a la grec

Niciun comentariu: