duminică, aprilie 24, 2011

Hristos a Inviat!



24 aprilie 2011. Probabil e prima oara, sau eu nu prea imi amintesc bine, dar nu stiu eu cind ultima data de Pasti a fost cald afara. Atit de frumos, parca chiar e mai liniste, lumea e mai buna sau pur si simplu e starea mea de spirit pe moment who knows?. Oricum e ceva de bine.
De Pasti mergem la Manastire. Nu ca din cauza rangului, sau ceva de genul, dar e altfel de biserica. De regula mergeam la Manastirea Hincu, care e cu adevarat un loc de rai, am fost intr-un an si la Manastirea din Varzaresti, care apropo e cea mai veche din RM. Ieri am mers la Manastirea Sf. Gheorghe. Am luat aparatul de fotografiat in speranta sa fotografiez rindul de oameni, de care ramin mereu impresionata de atmosfera, lumini... insa, cu parere de rau, era atit de frig ca nu puteam sa fixez mina pentru a face o poza frumoasa, sau macar ceva ce va semana a poza:) A fost frumos. De Pasti in aer zboara acea veselie, intr-un fel chiar si vintul iti sugereaza vestea buna, Ca a inviat Hristos. Chiar si la rugaciune am observat ca asteptam preotul sa mai spuna odata Hristos a Inviat! pentru ca mie sa imi dea forte sa rezist durerea de spate si somnul, sa readuca zimbet pe buze si sa spun Adevarat a Inviat!
Noaptea trecuta am trait ceva pt prima data. Am stat toata slujba in Biserica si am acultat. De obicei nu rezistam si mai dormeam un pic in masina, insa acum era altfel. Ma gindeam pe drum spre casa cum ar fi fost oare Pastele meu daca nu as fi mers la rugaciune? Cred ca nu simteam deloc sarbatoarea. Simplul fapt ca stau la masa plina cu oua rosii , cozonac, pasca nu e de ajuns, Sarbatoarea trebuie sa vina din suflet, dar pentru a veni din suflet ea trebuie sa ajunga acolo. Si doar atunci cind iti faci datoria de crestin, cind aduci acasa lumina venita din Ierusalim, ea va ajunge in sufletul tau.
Sper ca voi pastra mica traditie, care de fapt e o indatorire, pt mai mult timp. Hristos a inviat!

Niciun comentariu: