miercuri, aprilie 27, 2011


Intrebarea ,,Ce vrei sa fii cind vei deveni mare?" toti au auzit-o in nenumarate ori. Incepind cu virsta cea mai frageda pina in a 12-a cind deja cam stii incotro vrei sa o apuci si poti da un rsp cit de cit mai real. Pe mine cind ma intrebau le spuneam: Om. Dupa ce am crescut deja in dependenta de virsta: educatoare, invatatoare, cintareata, arheolog, medic, jurnalist si in sfirsit am ajuns sa invat la Drept. Acum deja esti interesant la ce totusi s-au decis fostii tai colegi de clasa sa devina. Pina cind am auzis de juristi, jurnalisti, medici, traducatori si o ....prostituata ,,de lux". Am auzit de ultima meserie ieri, vorbind cu o fosta colega de clasa care acum e si o colega de facultate ( ea fiind o fosta prietena a viitoarei Ramona Galbur).
Nu am fost socata , chiar deloc. Inca din liceu avea inclinatii spre.... Se vede ca o avea in singe sau pur si simplu descoperise ca doar cu aceasta ,,profesie" va fi oarecum satisfacuta si va fi pasionata de serviciul sau, ca, ma rog, tre sa iti si mai placa ceea ce faci.
Nu voi incepe o morala referitor la fata, aceasta e alegerea ei, nu inteleg altceva...cum se poate. Sunt poate eu un pik mai greoaie la lucrurile date si nu le inteleg, dar sa o faci pt bani, faima si cu ce ramii? Te sinucizi ca Marilyn Monroe de singuratate? Oare aceasta e adevarata fericire? Haine de brand, masini luxoase, casa mare si rece?
Din spusele lui B, viitoarea XXX acum capata experienta, se si mai imparte cu celelale insa recomanda sa o faca in realitate ca, na, ,,mai bine intelegi". ..Aceasta se invata din practica, cum a facut si ea, pina cind capata experienta, a inceput de la ceva mai usor, dupa care vine prada cea mare, desertul". Mi-e atit de dezgustator sa scriu despre aceasta, asa ca ma opresc aici. Punctum.
P.S. Fiti atenti la rsp atunci cind veti intreba : Ce vrei sa fii cind vei creste mare?"

Niciun comentariu: