duminică, mai 15, 2011

Primavara la Chisinau!


Anul acesta iarna s-a intins forte mult, cu toate ca nu a fost o iarna prea friguroasa, insa cizmele de iarna nu puteai sa le pui in cutia lor mult timp. Trebuia mereu sa ai la indemina un fular gros, manusi si poate si o umbrela. Saptamina aceasta, dupa o ploaie cu tunet a venit in sfirsit primavara. E cald. Am trecut la sandale, maiouri si ma simt mult mai libera acum, ca trebuie sa port doar geanta cu mine si nu citeva rinduri de haine, geaca..... de a nu ingheta(eu sunt f friguroasa).

Primavara de anul acesta a adus cu ea alegerile locale. Campaniile electorale deja incep, candidatii se lanseaza. Care mai de care. Cum a spus cineva pe facebook unii candidati chiar ne reprezinta, am in vedre de cultura, Maxim Braila , spre exemplu. Ei dar sa nu stric eu atmosfera frumoasa de primavara cu subiecte atit de neplacute ca politica.

Sper sa ajungem la grade mai ridicate ca astazi oricum nu am lasat geaca acasa, spre seara e racoare. Si totusi e frumos. In curte miroase a liliac. Iar la magazinul de flori au adus bujori. Imi plac bujorii.

Niciun comentariu: