luni, mai 30, 2011

Pauza de film.

Imi amintesc de filmele vechi cind se faceau cinematografe in aer liber, indragostitii priveau filme din masini si totodata puteau savura de spatiul sau privat. Intotdeauna mi s-au parut momente atit de romantice.... Jumatatea mea mi-a spus ca se facea si la noi asa ceva, vreo 5 ani in urma, la Lacul ,,Valea Morilor", era o terasa unde savurind o apa puteai privi un film.
Uite ca am ajuns sa vad si eu cum e. Partidul Conservatorilor din Parlamentul Tinerilor au organizat simbata, 21.05.2011, un cinematograf in aer liber. Cu toate ca sunt in sesiune nu am putut sa ratez o astfel de sansa, sa vad si eu cum arata, astfel, seara dupa o zi lunga si obositoare am gasit si ceva timp pt o plimbare in Parcul ,,Valea Trandafirilor'' pt a intelege cum e sa stai in sinul naturii, noaptea, in parc si sa privesti un film. Momentul a fost foarte romantic, insa filmul fiind o comedie, gen ,,Home alone",( nu imi amintesc cum se numeste ceea ce am privit :)) a creat o atmosfera a copilariei, a zimbetelor si unui alt tip de moment. Am ris cu pofta, ca un copil si am ajuns acasa fericita.
Am fost intrebata de un reprezentant A Parlamentul Tinerilor daca mi-a placut. Am spus nu, e prea putin. Mi-ar placea atunci cind vor organiza astfel de filme macar 1 data la 2 saptamini. Mi-a promis ca va propune colegilor sai.
In orice caz am vazut cum e, ar fi frumos sa o repete, dar mai vedem. Pina cind trecem mai departe la sesiune.:)

Niciun comentariu: