vineri, mai 20, 2011

Sesiune.


Incepi un nou semestru cu gindul ca va fi unul interesant, cu cursuri care te vor inspira, te vor motiva la mai multe lecturari. Insa, atunci cind primele saptamini se sfirsesc si in vizita nu a venit nici un strain care iti va spune ceva nou, macar intr-o forma mai noua nu in aceea care studentul plictisit sta la tribuna si ,,miiriie'' ceva , iar studentul doarme, nu din cauza ca ii e somn, dar doar la aceasta stare il poate duce entusiasmul profului. Stiu ca ar trebui ca atare studentul sa fie mai entusiasmat, dar atunci cind nici profului nu ii place obiectul care il preda nici vorba nu poate fi de student.
Semestru care inca putin si se termina am avut diferiti lectori. Lectori care din start ne-au spus ca nu le place cursul pe care il va preda, lectori care practica ceea ce ne predau cu un mare background, insa carora le lipseste sclipirea din ochi, lectori care sunt atit de entuziasmati si incearca sa iti transmita si tie aceasta stare, care la mine a ajuns.
Totul a trecut atit de repede ca acum imi dau seama ca in 2 saptamini va fi pur si sumplu , probabil, imposibil sa pot da 6 examene. Tocmai mi-e frica. Acum fiece student isi pregateste sursa de inspiratie de a invata, a mea e ciocolata, isi face programul cind va invata, dimineata, la prinz, noaptea. Eu, de regula, ma concentrez si invat toata ziua cu mici pause. Ma bucura faptul ca e scurta si deja voi da cum voi da si scap de sesiune repede.
Deci, Bafta mie la sesiune!!!

Niciun comentariu: