duminică, mai 15, 2011

Noaptea muzeelor.

Am auzit de mult de acest eveniment, probabil e inspirat din filmul ,, Night at the museum '' sau filmul e inspirat din eveniment, nu stiu, dar am fost la unul din ei. A fost frumos, placut si multaaaaaaaaaaaa lumeeee.
Am vizitat doua muzee. Mare deosebire nu a fost doar ca in unele sali puteai gasi personaje ale epocii respective si muzica clasica live la pian. Muzica chiar mi-a placut, mai ales ca sunt o amatoare de pian. Aceasta am putut gasi la Muzeul de Istorie.
Muzeul de Arta mi-a placut enorm. Spre rusinea mea nu am mai fost acolo, dar numaidecit mai trec odata, fiindca am ramas pur si simplu fara cuvinte de frumusetea picturilor in ulei pe pinza, de parca era poza, nu puteam sa trec la urmatoarea. Fantastic. De la inceput am trecut pe la un master class in sala de cafea, unde pe pereti erau picturi din cafea si tot acolo cineva pregatea cafeaua pt ca tu sa incerci sa faci acelasi lucru. Clar ca nu se primeau atit de bine ca cele desenate de profesionesti , dar placerea era aceeasi. Picturile din cafea de la expozitie erau frumoase, era ceva legat de dragoste unde era un barbat si o femeie ce se iubeau. Cu parere de rau unele aratau a poze din kamasutra, acesta punct nu mi-a placut, dar nu poate fi perfect. In sala alaturata cineva dadea master clas la.....tango. Am vrut si eu sa incerc , insa partenerul meu de dans e cam rusinos si nu a avut curajul, oricum am savurat de pe scaunel. A urmat minutele de uimire in salile unde am descoperit aceasta arta, de care m-am indragostit.
La 22.00 Geta Burlacu a dat un concert de Jazz, pe care l-am ascultat doar un pic, dar oricum am prins ceva din atmosfera.
A fost o seara pur si simplu perfecta:dupa Muzeele extraordinare a urmat o plimbare linistita alaturi de persoana iubita si un mic moft.... Hot Chocolate.


Niciun comentariu: