sâmbătă, aprilie 09, 2011

Revenirea in anii '50




Cind eram mica mereu aveam parul scurt. Vazusem un clip cu Laima Vaikule si ma indragostisem de stilul ei, de atunci purtam doar par scurt. Prin clasa a saptea am realizat ca parul meu e fantastic, nu ca ma laud , dar asa este. E stralucitor, des, sanatos, drept acum pe linga asta e si luuuuuuuuuung, insa fiindca nimic nu poate fi perfect am si eu o problema cu el. Nu pot face nici o coafura din el, fiindca e des, greu, moale, lung si la un moment nu mai stiam ce sa fac cu el, unde sa intrebuintez parul ramas atunci cind coafura era gata si intr-un final, il lasam asa cum dorea el, adica stricam tot si mai bine nu incepeam. Ieri insa, cu ajutorul unui profesionist, am vazut cit e de usor, daca cunosti cum, e sa faci o coafura care arata pur si simplu gorgeous ( ma face sa zimbesc acest cuvint fiindca a fost intrebuintat de zeci de ori ieri).
Ieri, 08.04.2011, in RM a venit pentru a prezenta colectia sa si de a da un master class hairdresser-ilor nostri, marele Patrick Cameron cu echipa sa: asistentul Malcolm si splendida Stacy Franklin care a lucrat cu noi schema. Evenimentul a avut loc la LeoGrande, si cred ca un loc mai frumos nici nu puteau gasi. A fost organizat de salonul ,,Tess" care folosesc aceeasi cosmetica pentru par ca si Patrick, Wella.
A fost o seara exraordinara, chiar si daca noi lucrasem foarte mult. Pregatirile incepusera de joi, oricum la inceperea show-ului Patrick a stiut cum sa ne alunge oboseala cu energia pe care o transmitea si glumele lui. Toate cele 8 modele au fost coafate pe scena dupa care a urmat a doua parte a show-ului cu o prezentare-dans foarte originar. O schema complicata pe care nu stiu daca as putea sa o memorizez toata, stiu doar iesirea mea.
Cind am iesit din scena am dat fuga la oglinda sa vad capodopera. Am ramas perplex. Parul meu a devenit la fel de scurt cum era acum 14 ani. Era o coafura a anilor '50 ( care din cite am inteles se reintoarce). Am spus OMG si cautam un fotoaparat pe la fete care stateau la fel de uluite in fata oglinzilor. Cu parere de rau nu am inca pozele, dar oricum postez unele lucrari de ale lui Patrick Cameron.

Niciun comentariu: