sâmbătă, martie 19, 2011

La multi ani , Valery!


Astazi am fost la o zi de nastere. Asadar, I am in a very good mood, ce va doresc si voua, chiar recomand. A fost ziua de nastere a unei domnisoare din grupa de la mine, de la Univer. Ea scrisese pe blog-ul ei ca de ziua ei ar renunta la felicitari si e foarte istovita de sutele de multumesc pe car ele zice in aceasta zi , ar dori mai mult sa faca ceva neobisnuit in aceasta zi, astfel incit sa o memorizeze pe tot restul vietii. Am incercat sa o conving ca nu e chiar asa, dar am renuntat foarte usor. Astazi s-a convins singura de cit e de emotionant cind te felicita multi, oameni dragi sau mai putin dragi, atunci cind ciocnesti cu ei sampania mult asteptata, cind savurez acea torta de sarbatoare, cind faci poze, cind joci Mafia si Crocodil..:)
La mine in fiece an vin diverse idei ce tin de sarbatorirea zilei de nastere, uneori nu vreau sa o sarbatoresc deloc, uneori doar cu familia, iar alteori vreau sa ma distrez pe cinste, sa rid si sa cred ca lumea e a mea.
In fine, cineva incearca totusi ceva nou, dar ziua de astazi mi-a demonstrat inca o data ca vechile traditii sunt cele mai binevenite. Deci, inca o data: La multi ani, Valery!

Niciun comentariu: