duminică, martie 27, 2011

Yard Sale : Bird Market






Probabil va suna mai mult a publicitate postarea mea de astazi, dar am fost placut surprinsa de atmosfera de acolo.
Asadar, ieri, simbata, 26 martie, am ajuns si eu, finally, la Yard Sale. A fost a opta editie deja, insa eu niciodata nu mai ajungeam acolo, ba uitam, ba nu reuseam. Evenimentul a avut loc la Palatul Feroviarilor, si a fost foarte frumos printre palmieri sa vezi lume vesela, lucruri handmade foarte colorate si originale, notebook-uri, maiouri si multa muzica.

2 comentarii:

Annie spunea...

ooo
Yard sale de cand vreau sa ajung pe acolo....dar ca si tine ba uitam, ba nu aveam timp...dar la urmatoarea editie ma duc si eu.Neaparat!

LolO-vIvi spunea...

trebuie sa te duci, toate lucrurile sunt atit de dragute ca iti fug ochii, eu vroiam totul, dar in acelai timp intelegeam ca nu am cum.:)