duminică, martie 20, 2011

Stilul sufletului


Astazi voi scrie despre HAINE. da , bucatele alea mici de material, medii , mari, in dependenta de gust, in care se infasoara toata lumea sa nu fie goala, ca ma rog nu e etic. Nu stiu cit de adecvate vor fi gindurile mele acum , dar sper ca macar nu vor fi nonsens. Deci, dupa o analiza facuta asupra societatii in care traiesc, realizez ca suntem intr-o perioada in care casele de moda, Designerii renumiti au luat puterea in miinele lor. O persoana sau alta nici nu se duce la un anumit eveniment din cauza ca lipseste acel material care e in trend si fara de care nu poti pleca, nu vei fi in rind cu lumea. Pacat, poate anume acea persoana trebuie sa ajunga acolo, fiindca va putea da mult mai mult decit doar o priveliste frumoasa, va da sens acelui eveniment. Dar trebuie, suntem nevoiti sa corespundem cerintelor.
Astazi fiece persoana isi cauta stilul ei. Am rasfoit o multime de bloguri fashioniste, in care fetele care au cazut prada acestui stil de viata, se dau cu parerea despre ce si cum a venit azi imbracat sau cit de buna e ultima colectie a lui nu stiu cui. In fine, e si asta un hobby, dar oare ......
Mie jale de pesoanele care la chip sunt trendy, dar la suflet sunt super demodate, care sunt goale, nu au nimic ce spune, adormite in lumea lor inghetata a reducerilor, cardurilor si dulapurile crapate.
Imi place de oamenii care poarta ceva ce o reprezinta. In ultima vreme vad ca forte multe domnisoare prefera vintage. Eu cred ca e tre sa ai un anumit comportament, ceva specific ca sa te faca sa porti asta.
Dar , ma rog , asta doar eu cred asa.

Niciun comentariu: