vineri, martie 18, 2011

Lucruri simple


Am avut o saptamina foarte incarcata, dar nu stiu din ce motiv ma simt mai vioaie ca in saptaminile in care eram foarte relaxata. Totusi miscarea este viata, si cu toate ca multi spun ca nu observa anumite lucruri din cauza programului incarcat, mie mi-a reusit. Lucruri simple , dar care fac viata mea plina de suflet si iubire.

1. Am avut o cina in sinul familiei, am ris si am plins impreuna.
2. Am auzit un ,,Te iubesc" ca prima oara, care mi-a dat fiori pe tot corpul si mi-a facut pielea gaina. Eram in al 9-lea cer de bucurie.
3. Am inteles ca unele persoane fiindca ati devenit prieteni nu e garantat ca se va purta frumos cu tine, e posibil sa se poarte uneori mai urit ca cu un strain.
4.Mi s-a dovedit inca o data, prin greseala altei persoane, cit e de urit sa nu te tii de cuvint.
5. Am inteles de mii de ori si inca o data, cit de mult Il iubesc.

Niciun comentariu: